Afgelopen donderdag is ons zeer gewaardeerd lid Jan Vleggeert helaas overleden. Jan was één van de dragende krachten van ons 1e elftal bij het kampioenschap en de promotie naar de 3e klasse in 1995. Naast fanatiek voetballer, zette Jan zich als clubman ook in voor het organiseren van verschillende activiteiten zoals de jaarlijkse wedstrijd oud tegen nieuw, de supporterswedstrijd Feyenoord-Ajax of was hij quizmaster bij een pubquiz met legendarische sportvragen. Ook als je ook maar iets over de historie van onze vereniging wilde weten dan wist Jan alles zo te vertellen. Namens al onze leden en het bestuur wensen wij zijn familie en vrienden heel veel sterkte met dit enorme verlies.

Er is gelegenheid om afscheid te nemen van Jan en de familie te condoleren op woensdag 20 maart van 14:00 - 16:00 uur en van 19:00 - 21:00 uur aan de Weegbree 25 in Gouderak. De afscheidsplechtigheid vindt plaats op vrijdag 22 maart om 12:30 uur in de aula van crematorium IJsselhof, Goejanverwelledijk 6 te Gouda, alwaar aansluitend ook gelegenheid is tot condoleren.