Pupil van de week

Seizoen 2022/2023

Elk seizoen mogen trotse jeugdspelers een keer aansluiten als pupil van de week bij een wedstrijd van Gouderak Zaterdag 1. Ze doen mee aan de warming up, mogen in de dug out de wedstrijd mee kijken en ook echt de kleedkamer in.

Na afloop ontvangen ze een oorkonde, bal en een medaille en krijgen ze natuurlijk nog iets lekkers.

Lees de onderstaande verslagen van de jeugdleden die dit jaar als pupil van de week aan de beurt zijn geweest.

Jaicey Stam jo-11

Ik vond het heel leuk!

Ik mocht mee doen met de warming-up en de keeper inschieten en je mocht de wedstrijd kijken in de dug-out ze hadden wel verloren maar dat maakt niet uit! Het was wel heel erg leuk! Ik kreeg een bal met alle handtekening en dat vond ik echt heel vet. En je mocht de kleedkamer mee in en de teambespreking mocht ik bij zijn en je krijgt een oorkonde zo superleuk.

Het was echt een superleuke dag en heb echt genoten!

Jason Aantjes jo-12

Pupil van de week Jason Aantjes.
Samen met Jesse van Gent ging ik alle ballen oppompen en de tenues klaar leggen voor de spelers.

Ik mocht mee met de wedstrijd bespreking in de kleedkamer dat vond ik erg leuk. Daarna heb ik de warming-up mee gedaan. Ik mocht de keeper inschieten. Daarna mocht ik weer mee de kleedkamer in en werden we opgehaald door de scheidsrechter.

Mees Vermeulen JO-12

Ik ben mees. Ik ben vandaag pupil van de week geweest bij het eerste elftal van Gouderak. Ik vond het heel leuk omdat ik mee op het veld mocht en ook de warming up mee mocht doen. Ik ging de ballen goedkeuren. Na de warming up ging ik de keeper in schieten. Het leukst vond ik de warming- up. Ze hebben helaas niet gewonnen maar gelijk gespeeld. Ik mocht ook nog op de foto met Ali Boussabon van de tegenpartij.

Ik vond het een hele leuke middag.