Sponsormogelijkheden

Sponsoren zijn voor onze vereniging zeer waardevol. Mede dankzij hun steun blijft onze vereniging financieel gezond en kunnen wij onze leden ontzorgen met bijvoorbeeld gesponsorde teamkleding en verschillende jeugd en senioren activiteiten. Binnen v.v. Gouderak zijn er verschillende sponsormogelijkheden voor u of uw bedrijf. Hieronder delen wij de verschillende mogelijkheden met u:

• een reclamebord langs het hoofdveld
  • sponsoring van de wedstrijdbal bij een thuiswedstrijd van ons eerste elftal;
  • shirtreclame voor een jeugd of seniorenteam
  • sponsoring tijdens evenementen
  • club van 100
  • Uw banner op de website

RECLAMEBORDEN LANGS Het HOOFDVELD

Het is mogelijk om een reclamebord aan te schaffen langs ons hoofdveld. Het reclamebord langs ons hoofdveld zal in overleg voorzien worden van uw logo. De eventuele aanschafkosten en kosten voor bedrukking van het bord worden in overleg met u afgestemd. De jaarlijkse terugkerende kosten voor een reclamebord langs ons hoofdveld bedragen € 100,-.

SPONSORing VAN DE WEDSTRIJDBAL

Bij de wedstrijden van Gouderak Zaterdag 1 bestaat de mogelijkheid om de wedstrijdbal te schenken op basis van een vergoeding van € 50,-. Als tegenprestatie bieden wij u hiervoor het volgende:
Vermelding van de balsponsoring op het scherm in de kantine.

SHIRTRECLAME

Op de tenues en eventueel trainingspakken en tassen van een jeugd of senioren team kunt u de naam van uw bedrijf laten drukken. Neem contact met ons op om te kijken naar de mogelijkheden.

SPONSORING TIJDENS EVENEMENTEN

Afhankelijk van het evenement is het altijd mogelijk om hieraan een bijdrage te leveren. Informeer hiervoor naar de mogelijkheden.

Club van 100

Met deelname aan de club van 100 sponsort u heel gericht onze jeugdafdeling. Met uw financiële ondersteuning kunnen we onze jeugd van de voetbalvereniging Gouderak meer bieden. Voor alle informatie over de club van 100 verwijs ik u naar onze speciale pagina

Sponsor worden

Draag je de vereniging een warm hart en en wil je graag meedoen als sponsor neem dan contact op met Kees Trouwborst via telefoonnummer: 0651011176