Lid worden van v.v. Gouderak? Lees hier alle informatie.

Als u of uw kind lid wilt worden van v.v. Gouderak kunt u het aanmeldingsformulier hier direct online invullen. Lidmaatschap is mogelijk vanaf je vierde jaar.
Nadat wij jouw lidmaatschapsformulier hebben ontvangen neemt iemand van het hoofdbestuur of de jeugdcommissie contact met jou of je ouders op om je van verdere informatie te voorzien.

inschrijven

email address:
Homepage:
URL:
Comment:

*:
:
*:
Toestemming om foto's van mij te plaatsen vanuit verenigingsactiviteiten:

Het Boekjaar loopt van 1 juli t/m 30 juni. Men is steeds tot het einde van het boekjaar aan het lidmaatschap gebonden. Uitschrijvingen dienen vóór 15 juni schriftelijk bij de secretaris kenbaar te worden gemaakt via secretarisgouderak@kpnmail.nl Met het insturen van dit formulier ga ik akkoord met automatische incasso van de contributie

Liever een papieren inschrijfformulier

Vult u liever een papieren inschrijfformulier in? Uiteraard is dit ook mogelijk. U kunt hier het inschrijfformulier downloaden en invullen. Het volledig ingevulde en ondertekende formulier kunt u inleveren bij de secretaris of penningmeester.

Download hier het aanmeldformulier

Het lidmaatschap

Het lidmaatschap wordt aangegaan voor een heel seizoen. Een seizoen loopt van 1 juli t/m 30 juni. De contributie wordt in twee termijnen via automatische incasso doorbelast. Heb je nog vragen over het lidmaatschap of het online formulier, neem dan contact op met via penningmeestergouderak@kpnmail.nl

Contributies

Per lid per seizoen zijn de contributies bij v.v. Gouderak momenteel als volgt:

Vanaf seizoen 2023/2024

Senioren Dames, Senioren Heren

7x7 Dames, 7x7 Heren

JO19, JO18, JO17

JO16, JO15, JO14

JO13, JO12, JO11, JO10, JO9, JO8

Ukken

Niet spelend lid

Donateur

Afmelden

Wilt u uw lidmaatschap bij v.v. Gouderak opzeggen dan dient u dit vóór 15 juni van een lopend seizoen te doen via penningmeestergouderak@kpnmail.nl.

Mutaties

We zijn graag goed op de hoogte mochten er wijzigingen optreden in de persoonlijke gegevens van onze leden (verhuizingen, gewijzigde (mobiele) telefoonnummers en/of emailadressen). Stuur de wijzigingen naar ons toe via penningmeestergouderak@kpnmail.nl.