Vrijwilligersbeleid met ingang van seizoen 2023/2024

Om ervoor te zorgen dat alle activiteiten bij V.V. Gouderak probleemloos kunnen plaatsvinden zijn vrijwilligers onmisbaar. Om dit in goede banen te leiden en iedereen daaraan een bijdrage te laten leveren is het vrijwilligersbeleid met ingang van het seizoen 2023/2024 aangepast. Alle leden ouder dan 16 jaar worden verwacht een bar- of keukendienst te draaien, een wedstrijd te fluiten of een andere vrijwilligerstaak te doen. Bij de leden jonger dan 16 jaar wordt dit van de ouder(s)/verzorger(s) verwacht. Aan het begin van dit seizoen wordt u verwacht zich hiervoor in te schrijven. Bekijk het volledige document over het vrijwilligersbeleid via deze link

Bij de start van het seizoen 2023/2025 vragen wij daarom aan iedereen om een vrijwilligersformulier met gegevens en voorkeur door te geven aan het bestuur. Dit formulier krijgen onze leden van de leiders, is te verkrijgen in de bestuurskamer en is hier te downloaden vanaf de website. Er wordt van jullie verwacht deze zsm maar uiterlijk voor 16 september ingeleverd te hebben bij jullie leider, in de ideeën bus in de kantine of per mail naar infogouderak@kpnmail.nlAlvast bedankt voor jullie begrip en medewerking.