In samenwerking met Voetbalshop.nl is er een V.V. Gouderak clubcollectie samengesteld. Vind in de webshop VVG trainingskleding, jassen en tassen van Nike voor heren, dames en junioren. Zo loop jij binnenkort in de enige echte V.V. Gouderak kledinglijn. Hoe mooi is dat!? Bestel via de webshop en ontvang speciale korting voor V.V. Gouderak leden. De bestellingen worden aan huis bezorgd. Neem een kijkje in de webshop via de speciale pagina clubkleding op onze website.

Ook als team zijn er mogelijkheden om nieuwe tenues, trainingspakken of andere producten te bestellen (met korting uiteraard). Neem daarvoor contact op met Danielle van Kekem-Terlouw (Jeugd: 06-21333034) of Saskia van den Oever-Bennema (senioren: 06-21184515)

Wil je zeker weten welke maat je nodig hebt? Tijdens de openingsdag van het nieuwe seizoen op 19 augustus is er een pasdag van 10:00 tot 14:00 door Voetbalshop.nl waar je de kleding kan passen en ter plekke kan bestellen.